Természetfeletti

 

Mi az, hogy természetfeletti?

Az ember arra mondja, amit nem tud tudományosan megmagyarázni! Pedig nem értem, hogy miért kellene bármit is megmagyarázni.

Mi az a csoda?

Váratlan pozitív esemény, amit valamilyen természetfeletti erőnek tulajdonítunk. Számos defíníciója létezik a csodának. (Erről a témáról bővebben: Richard Webster - Csodák című művét ajánlom)

Amikor a kislányom, Zsófi megszületett, azt mondtam, hogy ez egy csoda. Maga a születés és a szülés is. Hiszen én adtam életet egy apró kis embernek. Pedig ebben nincs semmi természetfeletti. Abban már van, hogy elég sokan voltak körülöttem, akiket ugyan nem láttam, de éreztem, hogy segítenek.

Zsófi születésében még csodának mondható a dátum és az időpont: 2008. december 25-én született, 12 óra 25 perckor (pedig csak 2009. január 11-re voltam kiírva).

Egy igazi kis angyalt kaptam ajándékba, aki azóta rengeteg boldog percet adott. És még ebben sincs semmi természetfölötti.

 

Ha neked is van hasonló élményed, oszd meg velem!

:)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ezocsalad.blog.hu/api/trackback/id/tr232163562

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása