Mit látnak a gyerekek

 

Eszembe jutott egy történet, amikor Zsófi még csak a pocakomban volt és én még aktívan dolgoztam.

Már túl voltam néhány UH vizsgálaton, de a nemét még mindig nem látták az orvosok (a kora alapján már megállapítható lett volna). Mi úgy voltunk vele, hogy mindegy a neme, csak egészséges legyen.

Annak idején még külön bankos képviselő is dolgozott az információs pultban (ma már ilyen nincs), aki szintén babát várt, de ő egy hónappal előttem járt. Ő mesélte, hogy néhány nappal korábban járt itt egy kislány az anyukájával, aki látta a pocakját és megmondta neki, hogy lány lesz. Egy kicsit meglepődött, mert még ő sem tudta a nemét a babának. Aztán a következő UH-on megmondták neki, hogy lánya lesz. :) (és így is lett)

Egyik nap jön egy dolgozó az irodámba és mondja, hogy itt a kislány, ha akarom tudni a baba nemét, menjek ki. Egy kicsit bután éreztem magam, hogy odamegyek egy vadidegen kislányhoz és letámadom egy kérdéssel. De mikor a harmadik ember jött be, hogy itt a kislány, akkor kimentem.

Először csak kerülgettem és megnéztem magamnak, próbáltam összeszedni a gondolataimat, hogy fogjak hozzá. Aztán odamentem és elnézést kértem a zavarásért. Elmondtam, hogy hallottam a kislány képességéről, és meg tudná mondani, hogy milyen nemű a baba. Ő ránezett a pocakomra és köözölte, hogy lány. (néhány nap múlva mentünk 4D-s vizsgálatra, és ott derült ki, hogy valóban lány)

Kérdeztem a kislányt, hogy honnan tudja, de csak mosolygott és azt válszolta, hogy látja a színét. A színét!!?? Egy kicsit meglepődtem. Azt tudtam, hogy az aurának van színe, de azt nem hallottam még senkitől, hogy más lenne a színe a fiúknak és a lányoknak.

Mint megtudtam, a kislány anyukája szokott jósolni, így valószínűnek tartom, hogy ő megerősítette a lányában a vele született képességét. Azért kíváncsi lennék, hogy valójában mit látott a kislány.

 

Egy másik idevágó történet a névválasztással kapcsolatban.

Fiú nevet nagyon hamar sikerült választanunk. A lány névvel egy kicsit bajban voltnuk, mert elég sok lány van a családban és nem akartunk olyat, ami már van a rokonok között. Vagy bármit mondott az egyikünk, az a másikunknak nem tetszett.

Aztán kaptam kölcsön egy utóneves könyvet, és kiírtam belőle 10 nevet. A párom ránézett és nem tetszett neki egyik sem.

Egy nap mentünk valahova és a határidőnaplója ott volt a műszerfalon. Egyszercsak (isteni sugallatra) felütötte, és azt mondta legyen Zsófia. "Valahonnan" jött a gondolat, hogy ahol felüti, legyen az a baba neve. Mire én közöltem vele, hogy ez a név szerepel a TOP 10-es listán! Hogy először mi volt a baja ezzel a névvel, enm tudom, de végre sikerült megegyeznünk a lánynévben is! Így lett a mi kis tündérünk Zsófia!

 

Meséld el Te is hogy választottad gyermeked nevét!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ezocsalad.blog.hu/api/trackback/id/tr552179917

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása