Ismét a pozitív teremtő erő!

 

Szeretnék mindenkit arra bíztatni, hogy használja ezt a képességét. Meglepő eredményeket érhetünk el! De ne úgy, hogy "Jaj, ez nekem nem megy!", mert úgy nem is fog menni.

Csak egyszerűen képzeljük el, hogy már ott van az eredmény! A lényeg, hogy ne valaminek a hiányát képzeljük el, hanem a "meglétét". Kicsit hülye szó, de nem tudom jobban elmondani.

A történet, ami segítség:

Augusztus elején egy hetet otthon töltöttünk kislányommal a szüleimnél. Anyukámnak szeptember elején van a születésnapja. Szerettem volna végre ott lenni a szülinapján, mivel már régóta nem tudtam elmenni (nagy távolság, sok munka, kevés pénz - szerintem sokaknak ismerős!). Valahogy sikerült otthon látni magamat azon a hétvégén, és olyan érzésem volt, hogy felhívom Anyut, hogy meglepetést okozzunk neki és örömet.

A "véletlen" műve (azért van az idézőjel, mert szerintem nincsenek véletlenek), hogy a férjem börzéjét előrébb hozták egy hónappal! És ami még szintén szerencse, hogy az a kiállítás, ami engem érdekel, szintén ezen a hétvégén lesz (pedig régen mindig áprilisban rendezték meg - és eddig még egyszer sem jutottam ki). Így három "legyet" is ütünk egy csapásra.

Szóval a lényeg, csak szerettem volna otthon lenni azon a hétvégén, annak ellenére, hogy nem sok remény volt a látogatásra, mégis megyünk!!!!

Talán ezért szoktam mondani: "Csak mindent pozitívan!" :)

A bejegyzés trackback címe:

https://ezocsalad.blog.hu/api/trackback/id/tr482258910

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása